Fundacja

Fundacja, która pomaga chorym dzieciom ciągle szuka nowych sponsorów oraz darczyńców. Kwestia finansowa jest najważniejsza, ponieważ to dzięki środkom finansowym można opłacić leczenie lub rehabilitację. Pieniądze są pozyskiwane na różne sposoby. Akcje nagłośnione oraz propagowane przez media mają największy odzew, dlatego fundacje szukają takich partnerów, którzy pomogą w zyskaniu środków finansowych za darmo. Odpowiednio przedstawiona kampania może trafić do ogromnej liczby osób o dobrym sercu, którzy nie będą żałować własnych finansów. Bardzo modne ale i pożyteczne stały się odliczenia od podatku, czyli 1% podatku przekazywany na konto fundacji. Środki finansowe nie są w takim przypadku zajmowane przez Urząd Skarbowy, a trafiają do konkretnej fundacji a nawet do konkretnego dziecka, któremu sytuacja finansowa nie pozwala na leczenie albo na rehabilitacje. 1% może wydawać się małą kwotą, a jednak przekazywana przez wielu ludzi wzrasta wielokrotnie i naprawdę pomaga fundacjom w leczeniu chorych dzieci. Oprócz tego organizowane są na przykład koncerty charytatywne, w których znane osobistości chętnie uczestniczą, aby wspomóc finansowo chore dzieci.

Centrum handlowe.

Centra handlowe obracają dużymi środkami pieniężnymi. Masy sklepików oraz większe sklepy prowadzą swój obrót w jednym miejscu handlowym, a właściciele centrum handlowego dodatkowo dysponują własnymi finansami. Właściciele takich centrów oprócz własnych zysków ze sprzedaży otrzymują także czynsz od sklepików wynajmujących lokale. Środki finansowe centrum handlowego przeznaczane są na renowacje, remonty, czyli na ulepszenia tak, aby dostosować wszystko do klienta oraz klientów w postaci sklepików, czyli ich właścicieli. Im bardziej interesujące centrum handlowe tym bardziej renomowane firmy chcą się w nim znajdować i finanse nie zawsze grają dużą rolę, ponieważ wynajęcie lokalu pod sklepik może być inwestycją, która pomnoży środki finansowe. Wszystko zależy od położenia centrum handlowego oraz od marek jakie tam się znajdują. Spore środki finansowe są także wykorzystywane na reklamę obiektu, tak aby zachęcić jak największą liczbę klientów do zakupów. Jednak inwestycja tych środków finansowych zwraca się z procentem. Co daje zyski finansowe centrum handlowemu oraz wszystkim sprzedawcom, którzy ulokowani są w tym centrum. A wiadomo, że na finansach najbardziej im zależy a szczególnie na ich wzroście.